שאלות נפוצות ...אתם שואלים ...אנחנו עונים  :-
 
 
מי אתם/= כלומר אנחנו ?
סופר מדיקה הוא בית מרקחת שהוקם לפני כ 60  שנה בקרית ים ,בקריות שבפרברי חיפה.
כיום הוא פארם פרטי ובית מרקחת מצליח כ 330 מ"ר במתכונת  של סופרפארם או רשת BE עם מדפים ועגלות , אבל מאוד מיוחדת ושונה . ( ...עוד תוכל לקרוא עלינו פה לחץ...https://www.supermedica.co.il/web/?PageType=0&ItemID=304944 )
 
 
האם אתם מגיעים גם לאיזור המגורים שלי  ?

כן ! אנחנו מגיעים לכל הארץ מדן עד איילת.
 
 
 מתי המשלוח שלי יגיע ?
 מרגע שקבלת את החשבונית למייל  בדרך כלל לוקח 3  או 4 ימי עסקים עד שהמשלוח מגיע אליך . (בשישי שבת וחג לא עובדים !) .
לתשומת ליבך - זו אינה התחייבות אלא הערכת זמן אנו תלויים בחברת השילוח ובעומס של משלוחים שהוזמנו באיזור מגוריך. ( לפעמיים מגיע למחרת היום וגם קרה שהתעכב).
 
 
מתי אקבל  אני גר בקריות ! באיזור שקרוב לבית המרקחת ?
משלוח אקספרס מתבצע רק באזור קריות חיפה נשר שקרוב לבית המרקחת נעשה מהיום להיום בתוך 24 שעות. כאמור רק לאיזור מוגבל שקרוב לבית המרקחת .
 
 
 
 קבלתי הודעה שההזמנה נקלטה . האם הכרטיס חוייב ?
 לא ממש לא !  בתהליך הקליטה של ההזמנה היא אינה מחוייבת  .
אנחנו בודקים שהפריטים כולם נמצאים במלאי ושיש את הכמות במלואה .
רק אז היא מלוקטת ורק אחרי שנארזה נחתמה ומוכנה לשיגור .
רק אז היא מחוייבת ורק אז תתקבל חשבונית למייל
.
החשבונית במייל היא הסימן שחוייב וגם שמוכן לשילוח.
 
 
 
איך אפשר ליצור איתם קשר ? אני לא מצליח/ה להשיג אתכם ?

הטלפון בעסק הרבה פעמים תפוס (=עסוקים)  והוא אינו מיועד למטרת בירורים זו .
הדרך הנכונה טובה היא שירות לקוחות בווט אפ 0534-70-55-77
לחץ על סמל  הירוק הווט אפ מופיע בדף הראשי 
המייל גם לשחרותך אבל הוא איטי מאשר הווט אפ
ובמקרה חירום שזה דחוף מאוד  לווט אפ  נוסף 0526-90-66-55.
אנחנו תמיד עונים.
 
 
למה אין אפשרות לקנות תרופות שאתם מציגים באתר ?
איתך הסליחה , אבל נכון להיום אין אנו משלחים תרופות מכל סוג שהוא. כולל כל סוגים המוגדרים כתרופה (גם לא תרופות מדף או שאינן דורשות מרשם ).
שילוח תרופות דורש הובלה מיוחדת בטמפרטורה מבוקרת והשירות כרגע לא קיים .
אם אתה גר באיזור הקריות אתה יכול להכנס או לשלוח בן משפחה ולהנות גם ממחירי התרופות וגם משירות אישי עם חיוך . תרופות ללא יוצא מן הכלל גם לא תרופות ללא מרשם.
 
 
 
למה אתם לא עושים משלוחים חינם מעל סכום מסויים?
כמדיניות אנחנו מציגים ומוכרים את כל הפריטים באתר תמיד במחיר הזול ביותר שניתן בלי פטנטים וטריקים .
דמי המשלוח שאתה משלם תמיד מסובסדים על ידינו ולכן קשה לנו לסבסד הנחות נוספות אלא אם נעלה מחירים וזו לא כוונתנו.
 
 
 
 
האם ואיך אפשר להשוות מחירי מוצרים  באתר ?
תוכל לקחת כל מוצר שיש לך בבית ואתה יודע את מחירו 
ולהקליד 6 ספרות ימניות של הברקוד שלו בתיבת החיפוש שבאתר
והופ ! ...ותוכל להשוות עם המחיר שלנו.
( אם לא מצאת ? שאל בתיבת צור קשר אם יש לנו וקבל הצעת מחיר ).
 
האם אפשר להוסיף להזמנה שלי ?
ניתן להוסיף להזמנה במידה והיא עדיין לא יצאה אליך .
שים לב ...אנחנו משתדלים להוציא מהר .
הסימן הוא.. אם לא קבלת חשבונית למייל יש לך סיכוי להוסיף .
אם הוצאה כבר חשבונית למייל זה כבר מוכן לשליח או יצא והסיכוי קטן, אבל תמיד נסה מה יכול להיות ?
 
 
האם יש מינימום קניה באתר ?
לא.  אבל עלות  המשלוח מוזלת עבורך ככל שסך הקניה גדל תמיד תוכל למצוא עוד פריט קטן ללא בעיה אם תחפש באתר.

ההמלצה היא תמיד לבחור משלוח עד לדלת הבית זה חוסך זמן טרחה חניה ותקלות.

תשומת ליבך שנקודות החלוקה עשויות להשתנות . לרוב המוחלט המשלוח מגיע לנקודה שבחרת .

אבל אם הנקודה מעל לקיבולת קבלת החבילות היא יכולה להשלח לנקודה קרובה.

לא קבלתי חשבונית ?
אם לא קבלת עדיין חשבונית יתכן שני מצבים :-
1.ההזמנה עדיין לא בוצעה . יתכן חוסר בפריט בהזמנה ואז תקבל הודעת עידכון למייל או טלפון שההזמנה שלך מתעכבת.
2.יש מצב שההזמנה בוצעה וקבלה נשלחה. יתכן שהיא נמצאת בדואר שלך יתכן שבספאם=דואר זבל או   בתיקיה אחרת .    
תוכל לחפש אותה על ידי הקלדת מספר ההזמנה בתיבת החיפוש שבתיבת הדואר שלך.
אין מצב שבוצעה הזמנה ולא הוצאה חשבונית !
תמיד תוכל לבקש וגם לקבל העתק של ההזמנה לדואר האלקטרוני שלך. בדוק שרשמת אותו נכון.
חשוב שתהיה אצלך חשבונית .כתוב לנו במידה ולא קבלת.
 
 
שאלות נפוצות ...אתם שואלים ...אנחנו עונים  :-
 
 
מי אתם/= כלומר אנחנו ?
סופר מדיקה הוא בית מרקחת שהוקם לפני כ 60  שנה בקרית ים ,בקריות שבפרברי חיפה.
כיום הוא פארם פרטי ובית מרקחת מצליח כ 330 מ"ר במתכונת  של סופרפארם או רשת BE עם מדפים ועגלות , אבל מאוד מיוחדת ושונה . ( ...עוד תוכל לקרוא עלינו פה לחץ...https://www.supermedica.co.il/web/?PageType=0&ItemID=304944 )
 
 
האם אתם מגיעים גם לאיזור המגורים שלי  ?

כן ! אנחנו מגיעים לכל הארץ מדן עד איילת.
 
 
 מתי המשלוח שלי יגיע ?
 מרגע שקבלת את החשבונית למייל  בדרך כלל לוקח 3  או 4 ימי עסקים עד שהמשלוח מגיע אליך . (בשישי שבת וחג לא עובדים !) .
לתשומת ליבך - זו אינה התחייבות אלא הערכת זמן אנו תלויים בחברת השילוח ובעומס של משלוחים שהוזמנו באיזור מגוריך. ( לפעמיים מגיע למחרת היום וגם קרה שהתעכב).
 
 
מתי אקבל  אני גר בקריות ! באיזור שקרוב לבית המרקחת ?
משלוח אקספרס מתבצע רק באזור קריות חיפה נשר שקרוב לבית המרקחת נעשה מהיום להיום בתוך 24 שעות. כאמור רק לאיזור מוגבל שקרוב לבית המרקחת .
 
 
 
 קבלתי הודעה שההזמנה נקלטה . האם הכרטיס חוייב ?
 לא ממש לא !  בתהליך הקליטה של ההזמנה היא אינה מחוייבת  .
אנחנו בודקים שהפריטים כולם נמצאים במלאי ושיש את הכמות במלואה .
רק אז היא מלוקטת ורק אחרי שנארזה נחתמה ומוכנה לשיגור .
רק אז היא מחוייבת ורק אז תתקבל חשבונית למייל
.
החשבונית במייל היא הסימן שחוייב וגם שמוכן לשילוח.
 
 
 
איך אפשר ליצור איתם קשר ? אני לא מצליח/ה להשיג אתכם ?

הטלפון בעסק הרבה פעמים תפוס (=עסוקים)  והוא אינו מיועד למטרת בירורים זו .
הדרך הנכונה טובה היא שירות לקוחות בווט אפ 0534-70-55-77
לחץ על סמל  הירוק הווט אפ מופיע בדף הראשי 
המייל גם לשחרותך אבל הוא איטי מאשר הווט אפ
ובמקרה חירום שזה דחוף מאוד  לווט אפ  נוסף 0526-90-66-55.
אנחנו תמיד עונים.
 
 
למה אין אפשרות לקנות תרופות שאתם מציגים באתר ?
איתך הסליחה , אבל נכון להיום אין אנו משלחים תרופות מכל סוג שהוא. כולל כל סוגים המוגדרים כתרופה (גם לא תרופות מדף או שאינן דורשות מרשם ).
שילוח תרופות דורש הובלה מיוחדת בטמפרטורה מבוקרת והשירות כרגע לא קיים .
אם אתה גר באיזור הקריות אתה יכול להכנס או לשלוח בן משפחה ולהנות גם ממחירי התרופות וגם משירות אישי עם חיוך . תרופות ללא יוצא מן הכלל גם לא תרופות ללא מרשם.
 
 
 
למה אתם לא עושים משלוחים חינם מעל סכום מסויים?
כמדיניות אנחנו מציגים ומוכרים את כל הפריטים באתר תמיד במחיר הזול ביותר שניתן בלי פטנטים וטריקים .
דמי המשלוח שאתה משלם תמיד מסובסדים על ידינו ולכן קשה לנו לסבסד הנחות נוספות אלא אם נעלה מחירים וזו לא כוונתנו.
 
 
 
 
האם ואיך אפשר להשוות מחירי מוצרים  באתר ?
תוכל לקחת כל מוצר שיש לך בבית ואתה יודע את מחירו 
ולהקליד 6 ספרות ימניות של הברקוד שלו בתיבת החיפוש שבאתר
והופ ! ...ותוכל להשוות עם המחיר שלנו.
( אם לא מצאת ? שאל בתיבת צור קשר אם יש לנו וקבל הצעת מחיר ).
 
האם אפשר להוסיף להזמנה שלי ?
ניתן להוסיף להזמנה במידה והיא עדיין לא יצאה אליך .
שים לב ...אנחנו משתדלים להוציא מהר .
הסימן הוא.. אם לא קבלת חשבונית למייל יש לך סיכוי להוסיף .
אם הוצאה כבר חשבונית למייל זה כבר מוכן לשליח או יצא והסיכוי קטן, אבל תמיד נסה מה יכול להיות ?
 
 
האם יש מינימום קניה באתר ?
לא.  אבל עלות  המשלוח מוזלת עבורך ככל שסך הקניה גדל תמיד תוכל למצוא עוד פריט קטן ללא בעיה אם תחפש באתר.

ההמלצה היא תמיד לבחור משלוח עד לדלת הבית זה חוסך זמן טרחה חניה ותקלות.

תשומת ליבך שנקודות החלוקה עשויות להשתנות . לרוב המוחלט המשלוח מגיע לנקודה שבחרת .

אבל אם הנקודה מעל לקיבולת קבלת החבילות היא יכולה להשלח לנקודה קרובה.

לא קבלתי חשבונית ?
אם לא קבלת עדיין חשבונית יתכן שני מצבים :-
1.ההזמנה עדיין לא בוצעה . יתכן חוסר בפריט בהזמנה ואז תקבל הודעת עידכון למייל או טלפון שההזמנה שלך מתעכבת.
2.יש מצב שההזמנה בוצעה וקבלה נשלחה. יתכן שהיא נמצאת בדואר שלך יתכן שבספאם=דואר זבל או   בתיקיה אחרת .    
תוכל לחפש אותה על ידי הקלדת מספר ההזמנה בתיבת החיפוש שבתיבת הדואר שלך.
אין מצב שבוצעה הזמנה ולא הוצאה חשבונית !
תמיד תוכל לבקש וגם לקבל העתק של ההזמנה לדואר האלקטרוני שלך. בדוק שרשמת אותו נכון.
חשוב שתהיה אצלך חשבונית .כתוב לנו במידה ולא קבלת.
 
 
יש לך שאלה? בוא נשוחח ב-WhatsApp