באפשרותך להחזיר כל מוצר שלא עשית בו שימוש, אפשרויות ההחזרה הן:

 

1. בדואר רשום לפי הכתובת: שד' ירושלים 3, ק.ים מיקוד 2908404.

 

2. אם אתה קרוב ויכול להגיע לבית המרקחת (החנות בסביבות חיפה),
תוכל להחזיר ולהזדכות במקום.

 

3. אפשרות המועדפת והנוחה, היא על ידי פתיחת הזמנה חדשה (שלא קשורה

להחזרה). אנחנו נשלח שליח שיקח את ההחזרה מהבית וגם תקבל את החבילה

החדשה בו זמנית "שלח וקבל". הזמנה חדשה במקרה הזה חובה שיהיה שילוח עד

בית הלקוח, העלות של המשלוח שאתה מבקש להחזיר אלינו לחנות – במקרה הזה

תסובסד ל 19.90 ₪.
חשוב מאוד: יש לציין בהערות בהזמנה החדשה  "מבקש/ת להחזיר פריט מהזמנה קודמת"

 

4. אפשר גם רק להחזיר מבית הלקוח ועד לחנות דרך חברת השליחויות שלנו

בעלות של 30 ₪.

 

נ.ב. - הזיכוי תמיד יתבצע כשהמוצרים יגיעו לחנות.

 

בברכה,

 

שרות לקוחות

סופר מדיקה

 

********************************************************************************************************************************


אפשרויות ביטול הזמנה:

1. במקרה של ביטול ההזמנה טרם יציאת המשלוח מהחנות  אל בית הלקוח,
ניתן לבטל את ההזמנה ולקבל זיכוי על מלוא הסכום.
מבטיחים וגם נעשה את המקסימום כדי לעצור או לבטל כל עוד המשלוח לא יצא מהחנות.



2. אנא השתמש/י בעדיפות אך ורק בוואטסאפ עסקי - 0534705577.
אם הדבר דחוף, אנא השתמשו בוואטסאפ חירום - 0526906655.

אף פעם לא לעשות  במייל ! ביטול  בדואר  אלקטרוני לא יתקבל ולרוב גם לא נצליח לבטל בזמן 
 (משום שדואר נפתח רק פעם בכמה ימים ולרוב משלוח יוצא מהר יותר ...)

3. אם החבילה יצאה משטח החנות, אין אפשרות לבטל.
אלא האפשרות היחידה היא להחזיר את החבילה או מהבית.
במקרה כזה, עלויות המשלוח של הלוך וחזור הינן על הקונה.
אי קבלת המשלוח דחיה על ידי הלקוח או התעלמות מחברת השליחויות לאחר מספר פעמיים
שפונה אליו המשלוח יוחזר לחנות הוא יזוכה ויחוייב בדמי השילוח הלוך וחזור . 


בברכה
צוות שירות לקוחות סופר מדיקה


ברכה והצלחה   heart

באפשרותך להחזיר כל מוצר שלא עשית בו שימוש, אפשרויות ההחזרה הן:

 

1. בדואר רשום לפי הכתובת: שד' ירושלים 3, ק.ים מיקוד 2908404.

 

2. אם אתה קרוב ויכול להגיע לבית המרקחת (החנות בסביבות חיפה),
תוכל להחזיר ולהזדכות במקום.

 

3. אפשרות המועדפת והנוחה, היא על ידי פתיחת הזמנה חדשה (שלא קשורה

להחזרה). אנחנו נשלח שליח שיקח את ההחזרה מהבית וגם תקבל את החבילה

החדשה בו זמנית "שלח וקבל". הזמנה חדשה במקרה הזה חובה שיהיה שילוח עד

בית הלקוח, העלות של המשלוח שאתה מבקש להחזיר אלינו לחנות – במקרה הזה

תסובסד ל 19.90 ₪.
חשוב מאוד: יש לציין בהערות בהזמנה החדשה  "מבקש/ת להחזיר פריט מהזמנה קודמת"

 

4. אפשר גם רק להחזיר מבית הלקוח ועד לחנות דרך חברת השליחויות שלנו

בעלות של 30 ₪.

 

נ.ב. - הזיכוי תמיד יתבצע כשהמוצרים יגיעו לחנות.

 

בברכה,

 

שרות לקוחות

סופר מדיקה

 

********************************************************************************************************************************


אפשרויות ביטול הזמנה:

1. במקרה של ביטול ההזמנה טרם יציאת המשלוח מהחנות  אל בית הלקוח,
ניתן לבטל את ההזמנה ולקבל זיכוי על מלוא הסכום.
מבטיחים וגם נעשה את המקסימום כדי לעצור או לבטל כל עוד המשלוח לא יצא מהחנות.



2. אנא השתמש/י בעדיפות אך ורק בוואטסאפ עסקי - 0534705577.
אם הדבר דחוף, אנא השתמשו בוואטסאפ חירום - 0526906655.

אף פעם לא לעשות  במייל ! ביטול  בדואר  אלקטרוני לא יתקבל ולרוב גם לא נצליח לבטל בזמן 
 (משום שדואר נפתח רק פעם בכמה ימים ולרוב משלוח יוצא מהר יותר ...)

3. אם החבילה יצאה משטח החנות, אין אפשרות לבטל.
אלא האפשרות היחידה היא להחזיר את החבילה או מהבית.
במקרה כזה, עלויות המשלוח של הלוך וחזור הינן על הקונה.
אי קבלת המשלוח דחיה על ידי הלקוח או התעלמות מחברת השליחויות לאחר מספר פעמיים
שפונה אליו המשלוח יוחזר לחנות הוא יזוכה ויחוייב בדמי השילוח הלוך וחזור . 


בברכה
צוות שירות לקוחות סופר מדיקה


ברכה והצלחה   heart
יש לך שאלה? בוא נשוחח ב-WhatsApp